SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Monday, May 24, 2010

sekolah kat rumah aje




si mayam tonet ni kan bangun pagi punyalah awal
kak jira dia pon x bangun lagi dia dah bangun da,,



pastu pagi-pagi dah masuk sekolah
amek beg
masuk bilik cik zira
kuarkan buku dan sume perkakas dia



main sekolah-sekolah dengan cik zira ni
cik zira kena jadi cikgulah



bila dah siap keje, kena semak dan bagi cop bintang



"yam nak bintang berapa?"



"1 jela."



"cukup ke satu jek?"



"1 jek."




budak2 kan selalu nak banyak2, si yam tonet ni nak satu jek
apeda yam,,





ngaji pon da pandai da
memori dia kuatlah
baru 4 tahun
bagus-bagus, harap-harap sampai ke besar pandai cenggini,, AMIN




nak tgk mayam tonet sekolah kat rumah?
kat dalam bilik cik zira plak tuh
tp sekolah kejap jek, tak sampai sejam pon
pastu dah balik da
nak balik tuh siap salam cium tangan lagi
padahal turun bawah jek
yela, kengkonon pergi sekolah la, dia kan ponteng sekolah sbb balik kg ni,,
sekolah kat rumah jela,,hee
mayam-mayam,,=)



gambar tatapan:

si mayam tonet

menggaris titik-titik

sampai melentok-lentok badannya

pk apelah tuh, macamlah susah sangat keje tuh

meja takde, kotak pon leh jadi meja tau

muncung dan hidung jawa,,hee





~sekian~



k,adios!!!,,, by : ierarahman isnin 24 mei 2010 3.13 p.m.

2 comments:

kyoO~rEz@ said...

sp mayam tonet tu ciok zira ??
anak ??hu3
comel je..pndai lak tu kan ^^

hazirah abdul rahman said...

sepupu
tp dah macam anak
kt jaga dia masa dia dalam hari lagi sampailah mak dia habis pantang,,
tu yg dah macam anak da,,
muka pon sama kan,,hee


memang cerdik budak ni
pandai cakap tak benti,,

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails