SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Saturday, June 12, 2010

bik moi kawen - gamelan




kalo kebiasaannya kenduri kawen di rumah akan ada deejay dan pasang lagu-lagu, tapi lain pulak bagi bik moi, kenduri kat uma atok kali ni ada Gamelan



terasalah lain sket dari yang lain
mendengarkan gemalai gamelan tuh yang dimainkan oleh budak-budak sekolah EC tu rasa kagum plak, yela, budak kecik yang mewarisi darah seni yang suka bermain gamelan
bukan senang kan








kiranya jemputan yang datang kenduri uma atok ari tuh, dihiburkan dengan persembahan gamelan alunan budak-budak laki seramai 7 orang macam tuh,,kalo tak silap lah



pastu, agak ramai jemputan yang tanya pasal gamelan tuh
mungkin dorang pon nak gamelan time kenduri dorang kot,,






~sekian~



k,adios!!!,,, by : ierarahman sabtu 12 jun 2010 4.20 p.m.

2 comments:

cik paro said...

nnti cik zira kawen pun pakai la gamelan..
hehehhe..

hazirah abdul rahman said...

hohoho
cik paro, kamo semakin pandai mengusik,, ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails