SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Tuesday, June 15, 2010

Happy Birthday Noor Afiqah




15 jun 2010
birthday kawan tersayang : Noor Afiqah bt Shamsudin



dah pergi bilik dia awal-awal tadi
sebelum kul 12 dah pergi peluk cium fiqa sbb tahu kul 12 nanti dia nak bergayut
nak bercakap dengan cik abang sayang



jadi, sebelum pape, bek cik zira wish dulu
hadiah tunda, lupa nak beli
tapi, ingat tetap ingat
mana boleh tak ingat kalo dulu org jumpa ktrg asek panggil ktrg kembar jek,,hee




dan dengan ini, cik zira (seperti di dalam gamba ini)



selaku kawan fiqa gonde ni ingin mengambil kesempatan mengucapkan:

  • HAPPY 24th BIRTHDAY to fiqa
  • semoga dipanjangkan umo
  • dimurahkan rezeki
  • berjaya dunia dan akhirat
  • berjaya dalam kerjaya sebagai seorang pendidik
  • dapat posting tempat yang dikehendaki
  • kahwin cepat-cepat, jangan lupa jemput, cepat-cepat dapat anak, mesti comel sangat~~




si merah dan fiqa, birthday girl,,

kami dulu dikatakan kembar tau

memakai tarbush

pinky




fiqa,
kita sayang fiqa tau,,
terima kasih untuk persahabatan ini,,
sayang fiqa sangat-sangat,,,=)





~sekian~




k,adios!!!,,, by : ierarahman selasa 15 jun 2010 12.25 a.m.

5 comments:

noor afiqah said...

cik ji'a merah...
sowi, fqa baru boley bagi komen...coz, baru belajar buat blog ni.hehe. ni pom, tak plan nak wat, tekan2, dah jadik.senang rupenyer...huhu....
tenkiu my dear for this entry..walau dah berkurun lamenya, fqa tetap nak ucap mekasih coz sudi luang masa buat entry khas utk fqa...
muah3...love ya.

hazirah abdul rahman said...

e eh, fqa gonde dah ada blog la,lehlah kt melawat hari2,


thanx sayang, kt pon sayang fqa sangat2 tau,,=)

noor afiqah said...

haha...fqa tak taw nak tulis ape pom...
takpe, at least, boley bace yg ji'a...lame tak dgr berita.die bukan nak bukak account fb pom.huhu...kat cni jek r boley tgk die. :p

hazirah abdul rahman said...

takpe,
takpon fqa buatlah puisi-puisi ke,pon best jugak tau,,
fqa kan pandai,,


haah,baca blog kt hari2 pon takpe,,
at least kt tahu fqa tahu khabar kt,,
yelah, tunggu kt buka fb,jadi sampai dah tak larat nak tunggu dah,,hee


thanx fqa tgk kan kt kat sini,,=)

noor afiqah said...

:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails