SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Thursday, June 3, 2010

mahu purse merah





sedih lah
beg kecik yang beli bape hengget ni dah rosak
zip dah tak boleh pakai
jadinya, ternganga jela
letak dalam handbag elok-elok jek


tak pergi cari lagi penggantinya



kalo boleh nak berg kecik berzip, ala yang macam beg letak enpon yang comel2 tuh ada 2 bahagian, cik zira lebih senang pakai beg macam ni letak duit kad sume
lagipon lagi satu bahagian tuh cik zira letak broadband, card reader, ketip kuku sumelah kat situ
senang



tp dah rosak dah beg kesayangan ni
dah tiba masa kena cari pengganti



tp alang-alang, macam nak terus beli purse baru jek
purse lama Alain Delon beli masa sale, tak pakai pon
brown colour
dia nipis sangat, nak letak barang len tak boleh
cik zira kalo boleh nak cari purse yang cik zira boleh letak barang kecik yang lain



ada tak ea?



skang tgk ramai gak pakai wallet yang checkbook clutch tuh
besar dan senang nak letak macam-macam
tp tu lah, nak cari yang susah tuh,,










tp mmg nak kena cari purse merah yang baru ni
kang habis berterabur isi dalam beg kecik merah ni kang
tak pasal-pasal



ha, cari cik zira cari
da dapat purse merah baru ke, khabarkan kat blog merah ni ye





~sekian~



k,adios!!!,,, by : ierarahman khamis 3 jun 2010 10.56 a.m.

2 comments:

syazwani said...

zira..wani skrg mmg pakai purse color merah..swiss polo...cari zira cari

hazirah abdul rahman said...

yep, akan teruskan mencari wallet merah idaman kalbu,,hee

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails