SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Friday, July 9, 2010

mari tgk versi dulu dan versi sekarang


** scheduled post**




ape kata petang-petang ni korang tgk gamba cik zira versi dahulu dengan versi sekarang?
yelah, cik zira sekarang duk berjalan-jalan tapi blog tetap akan berupdate
jadi, entry kali ni nak tunjuk-tunjuk jela kat korang




ini gamba versi dulu:




comel kan daku?
tembam, bulat dan montel
berspek merah kesayangan itu yang telah pon patah
muka pon penuh parut dan jerawat
pakai pon tudung bawal, sebab tak reti pakai sampai senget benget dibuatnya tudung tuh,,




wah wah
kelakar tau tengok muka sendiri dalam gamba ni
macam tak percaya
ni baru gamba beberapa tahun lepas
november 2007, 3 tahun yang lepas
kalo letak gamba 5-6-7 tahun ke 10 tahun lepas, mahu terguling-guling kot tgk muka sendiri



uiysh, kalo nak tahu, masa ni lah tengah membina badan
start badan nak naik dan terus naik, selera makan halamak ai, tak payah cakaplah
memang makan no 1, bangun tido jek terus ingat makan, tido pon lepas makan,,hee
ibaratnya macam itulah






baiklah
dah tgk versi dulu kan?
versi 2007








sekarang, mari tgk versi sekarang
gamba beberapa hari lepas
Julai 2010



.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.




tadaa~~





ha, ini betul-betul versi sekarang
kalo nak amek paling lattest tak bolehla, sekarang dalam perjalanan ke pendang dari kelantan





walaupon sekarang keluar sudah tidak berkaca mata sebab pakai lense
walaupon sekarang tidak memakai tudung bawal sebab memang sumpah tak reti pakai tudung bawal bagi cantik
tetapi, persamaan dulu dan sekarang ialah, muka tetap tembam montel dan comel,,uhuk uhuk
dan jerawat dan parut masih ada cuma berkurangan sedikit sahaja







hehe
kelakar bukan?
orang yang sama tetapi penampilan berbeza mengikut tahun
yelah, mana ada orang yang sama sahaja saban tahun kan
mesti sedikit sebanyak mahukan kelainan dalam diri masing-masing kan




cik zira juga mengalami transformasi tahun demi tahun
dan semoga perubahan yang dialami ke arah kebaikan dan yang terbaik untuk diri sendiri
insya Allah
harapnya sama juga kepada anda semua





salam dari jauh (ceh, macam jauh sangat jek, padahal masih dalam Malaysia pon)
yelah, kata berjalan - jalan kan ^__^






~sekian~




k,adios!!!,,, by : ierarahman selasa 6 julai 2010 10.53 a.m.

2 comments:

noor afzan said...

cik zira dulu dan sekarang tetap cantik =)

hazirah abdul rahman said...

thanx afzan,,
terharu sangat,,=)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails