SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Thursday, August 5, 2010

cuma nak bagi tahu



selamat petang wahai semua pembaca yang dihormati




tatkala cik zira menaip entry ini, cik zira cuma nak bagi tahu


cik zira takde baju raya lagi tau
cik zira tahu ramai yang dah siap baju raya, tempah awal-awal atau pun dah beli yang siap
cik zira tahu itu dan cik zira jeles sungguh




dan cik zira masih tidak ada baju raya
mencari pun tidak lagi
entahlah,,
mood nak beraya takde lagi lah,,
macam mana neyh
padahal rayalah setiap tahun yang cik zira nantikan




dan insya Allah, mungkin raya kali ni lebih bermakna
nak tak nak kena cari juga baju raya,,




nak cari baju nak cari baju raya nak cari baju raya
tunggu mood datang dulu ye,, ^_________*


ni baju raya tahun lepas,, =)





~sekian~




k,adios!!!,,, by : ierarahman rabu 4 ogos 2010 1.21 p.m.

3 comments:

fmunyraz said...

cari cepat b4 kehabisan stok. ehehe:P
sya pun baru je htr kat tailor semalam :)

ratna said...

jgn tak der baju raya dek..harus ada walaupun sehelai..

hazirah abdul rahman said...

fmunyraz~~ itulah, kena carik jugak nak tanak pon,,


ratna ~~ itulah kakak, kena ada walau sehelai,,nanti2, kena cari warna merah ni,,huhu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails