SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Thursday, September 2, 2010

ke panggung sudah, ke boling pun sudah, kar0k yuk!



tajuk entry agak panjang
fine
tapi entry pendek sahaja
ok, fine lagik  ;)





dua tahun sudah, malam raya tak silapnya kitorang berlima ke panggung tengok wayang cite ape tak ingat
tapi cite melayu tak silap, lupa dah
lepas tengok wayang makan burger king





selalu yang akan ikut cik zira, chenta hati 1, chenta hati 2, adul, arep ngan imran
sumenye hero, cik zira seorang si gadis,, hee
suka tau dikelilingi begitu,, ngee





tahun sudah plak ramai-ramai gi men boling kat WISMA DAIMAN raya kelima
bik hanifah pun ikut sekali
syok tuh
men ramai-ramai, lepas tuh bik hanifah belanja makan lepas men boling

chenta-chenta hatiku cayang, muah!!





tahun ni kalau cukup korum kalau ada masa bersama
ingat nak ajak gi kar0k plak lah, kan siap ada makan-makan
lagipun tak pernah lagi kar0k dengan chenta-chenta hati ape tah lagi dengan sepupu-sepupu itu
bolehlah, plan nanti tengok macam mana
kalau jadi konpem best!





eh, sudah
kata awal-awal tadi entry PENDEK jek
ini dah TERLEBIH PENDEK plak






cukup cukup
 ^___________*







~sekian~








k,adios!!!,,, by : ierarahman selasa 31 ogos 2010 1.50 a.m.

2 comments:

m!da BucHuxX said...

waa...
syiuknyer..
snad rndu hanging out nan shabat...
best2

hazirah abdul rahman said...

best best,,=)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails