SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Monday, September 20, 2010

mereka bertiga sahaja




SALAM SYAWAL






ini masih entry cerita raya tau,,hee
sebelum tuh nak bercerita lah ye
cucu atok sume sekali ada 19 orang
heronya seramai 12 orang dan heroinnya seramai 7 orang
cucu lelaki lagi ramai dari cucu perempuan






tapi masa beraya hari tuh, patut selalu ada 5 hero lelaki atok, tinggal 3 sahaja sebab anak bik sah arip dan imran tak balik beraya
tinggal lah chenta hati 1, chenta hati 2 dan adul sahaja
lelaki lain kecik-kecik, si amir dan si akim





tak cukup team lah kan, tapi walaupun begitu, raya tetap raya
tetap gi karok dan tetap gi steamboat u,, hee






takpe, insya Allah raya tahun hadapan bakal meriah kembali sebab sume akan beraya umah atok
mesti seronok (ape dah, raya tahun ni pun tak habis lagi,, kekekeke)





ha, ape lagi, meh kita tengok si hero bertiga ni ha






hanya chenta hati 2 sahaja masih available,,hee
lagi 2 itu sudah ada yang punya,,, =)






tahun ni ada 3 jek kan, tengok tahun depan, akan ada 5 kembali si hero-hero atok ni






SELAMAT HARI RAYA
MAAF ZAHIR BATIN








~sekian~








k,adios!!!,,, by : ierarahman ahad 19 september 2010 7.01 p.m.

3 comments:

Cik Zuliana Harun said...

sis... lamanya cuti raya.. =)

selamat hari raya maaf zahir dan batin..

* nana suka baca belog sis.. ;p

hazirah abdul rahman said...

bukan cuti raya sayang,tak dapat posting lagi,,duk umah jela beraya panjang,,jangan jeles ye,, ;)


selamat hari raya jugak,maaf zahir batin ye nana,,


thanx dEar,,selalu selalulah bace k,,

Cik Zuliana Harun said...

aha,ye ke? hehehhe...

okay sis.. ;p

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails