SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Saturday, September 4, 2010

suka dan tak berkenan



ini gamba kenangan masa dinner akhir semasa di UUM
dinner yang bertemakan HIJAU ini diadakan di Brasmana Hotel dekat Kuala Perlis pada 7 april 2009





ada banyak gamba cik zira suka tapi cik zira suka gamba yang satu ini





lihatlah betapa gumbiranya kami berempat dalam gamba itu
tengok muka cik zira dan muka mek bie yang tersenyum lebar sambil memegang payung
dan lihat pulak aksi comel fiqa dan izzati
comel kan gamba tu?





teringat kenangan indah dengan member-member cohort
best sangat 6 tahun bersama





okeh, kalau tadi gamba cik zira suka kan, kat bawah ni plak gamba cik zira tak berkenan
kenapa ye? tengok dulu baru cik zira bagi tahu kenapa ea,,




ha, sila cari di manakah cik zira berada
dan bila jumpa sila lihat pulak reaksi muka cik zira
hee, kelakar bukan, sebab tuh bila tengok gamba tu tak bape berkenan sangat tengok muka sendiri
masam macam apa ntah, kesian pon ada,,
mesti kes gamba candid kan, sebab tuh muka jadi cenggitu,,ngee





ape-ape pun, masa dinner tuh banyak kenangan dan suka sebab sumenye ikut tema HIJAU yang dinyatakan
barulah nampak happening
dan bergambar tuh acara wajib sampai makan pun tak sangat, selalu macam tuh
bila dah balik baru rasa menyesal tak makan puas-puas
tapi, selalu memang macam gitu, acara bergambar mengatasi segalanya






** rindulah dekat kawan-kawan cohort, bilalah dapat berkumpul lagi kan,, insya Allah konvo nanti







~sekian~








k,adios!!!,,, by : ierarahman ahad 29 ogos 2010 1.30 p.m.

2 comments:

noor afiqah said...

hehehe...i like both...ngeee.
due2 sangat cumel. hmmm...rindunyer.dah r tgh takde kije, mmg kijenyer mengimbau kenangan lame jek r.huhu.

hazirah abdul rahman said...

betul kan fiqa,bila rindu jek tgk gamba cohort dulu-dulu,best jek,,banyak kenangan,,=)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails