SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Thursday, October 7, 2010

banyaknye!!









aduhai
senarai barang nak bawa pindah ke tempat baru TERSANGATLAH BANYAK
macam mana ni, memang nak bawa semua yang bagaikan 1 lori pun tak cukup
tapi memandangkan tak tahu sekolah mana lagi, pergi taklimat je dulu, dah jadi bingung, tak tahu nak bawa mana yang penting
sebab sume macam penting jew
tapi kemas pun tak lagi, macam mana tuh,,












tolong tolong
cik zira perlukan pertolongan ni,,, huhu







p/s inilah akibat kalau barang dah banyak sangat, payah payah,,, ;)








~sekian~








k,adios!!!,,, by : ierarahman selasa 5 oktober 2010 10.40 p.m.

3 comments:

~♥ iella ♥~ said...

meh nk tolong...nk angkat apa lagik..??

hazirah abdul rahman said...

alahai,ada jugak yang simpati kan,,thanx dEar,,=)

hazirah abdul rahman said...
This comment has been removed by the author.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails