SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Tuesday, October 12, 2010

beg MERAH baru




dapat beg MERAH baru bawa gi keje
THANX BUAH HATI






dan hari pertama, isnin 11 oktober 2010, dah bawa beg tuh dah
sangat suka sebab comel dan paling penting sebab MERAH nya tu






kasut kerja baru, 2 pasang pun tak tunjuk lagi kan
nanti cik zira tunjuk ea sebab happy sangat dapat kasut keje yang selesa nak bawa ke sekolah,,, ;)








~sekian~








k,adios!!!,,, by : ierarahman selasa 12 oktober 2010 5.30 a.m.

4 comments:

Cik Zuliana Harun said...

sis.. nana ada beg ni.. tapi warna hitam le.. hihihi

hazirah abdul rahman said...

ye ke?
sama lah kan kan, tp kt WAJIB MERAH,,hehe

Cik Zuliana Harun said...

yes.. i know you sis.. hehehe.. ;p

hazirah abdul rahman said...

good, you knew mE,,, =)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails