SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Tuesday, October 12, 2010

rumah baru




semalam, masa lapor diri kat sekolah baru, SK Taman Cendana Pasir Gudang, dapat rumah sewa, tapi rumah kedai, ada cikgu 2 orang duduk dekat sini



 bilik cik zira
 barang yang dibawa
 di sudut lain
 kipas baru beli semalam
barang wajib ada




nak balik uma atok memang tak sempat sebab kena masuk sekolah terus, kerja
abah sume dah nak balik Klang dah
kenalah duduk uma ni dulu sebab itu cara terbaik buat masa tuh, lagipun umah dekat ngan sekolah






tapi, satu malam tak dapat tido
cuba nak tido tapi tak boleh tido jugak
puas dah






kena usahakan cara lain yang lebih baik
insya Allah boleh
doakan ye sebab awal-awal ni memang amek masa nak sesuaikan diri
alhamdulillah, yang lain semuanya ok, cuma nak tido malam tuh jadi masalah







hari ni kena cuba selesaikan jugak masalah ni
insya Allah







p/s sorry ye semua sebab luahkan dekat blog masalah cik zira, cuma mahu berkongsi sahaja, yelah, baru masuk kerja kan, macam-macam nak kena biasakan kat tempat baru. kena cari jalan bagi selesa supaya boleh bekerja dengan baik. doakan ye semua. terima kasih banyak-banyak








~sekian~








k,adios!!!,,, by : ierarahman selasa 12 oktober 2010 7.55 a.m.

3 comments:

zura@iwan said...

moga zira dpt sesuaikan diri d tmpt baru ye...

Nor_Emylin said...

huhuhu..yunk, kita dok kat Masai...dekat jugak ngan PG....nanti ader masa, kita jumpa yer....sesama blogger..hahahaha

hazirah abdul rahman said...

kak zura ~~ thanx kak zura,, =)



Nor-Emylin ~~ orite dEar,,no problem,, cakap jek bila,boleh arrange,, =)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails