SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Thursday, October 14, 2010

blouse pemberian mami tersayang




mami ada belikan cik zira blouse untuk raya tapi tak pernah pakai lagi
hari tuh 10.10.10 baru pakai






blouse ni jenis besar dan kembang warna hitam putih kelabu
suka sangat
nak pakai macam tu jeh pun boleh, nak pakai dengan belt pun boleh


 digayakan dengan belt
belt diletak di leher,, ngee



suka sangat blouse mami bagi ni
thanx so much mami sayang





rindu lah kat mami, insya Allah kalau ada masa nak pergi penang jumpa mami dan semua
^___________^






~sekian~








k,adios!!!,,, by : ierarahman khamis 14 oktober 2010 8.53 a.m.

2 comments:

AM SYA said...

cantek biler pkai ngn belt zira,pggang ramping!

tp kalo zira dh pregnant cntek pkai kembangg :)

ouh..ouh...ziera dh ade buah hati!

I'm hepy 4 u dear~

*buah hati saye jaohhhhhhh T_T

hazirah abdul rahman said...

hehe,,
pinggang masih ramping bolehlah pakai belt lagi

haah kan, t ngandung leh pakai baju ni jugak,, =)


yep sya, kt dah ada buah hati dah, sangat happy!!
doakan ye sya,,



alala, sian sya, pakwe kamo kat kota kan tak silap,,

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails