SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Wednesday, October 6, 2010

Kekanda Adinda





currently listening to this sweet song....






Kekanda Adinda By Monoloque & Atilia


Oh Kekanda
Jangan iri hati, Dinda naik pangkat lagi
Oh Adinda
Kanda mana dengki, malah Kanda support bini

Jadi Dinda mahu mengambil masa
Tapi Kanda mahu segera
Dinda ingin berjaya dalam kerjaya
Tapi Kanda mahu cahaya mata
Dinda belum bersedia
Kanda dah beria ria
Jadi yang mana satu
Tak perlu bertengkar
Tak perlu bermasam muka
Oh Adinda, tolong jangan lekas curiga, lekas cemburu buta
Oh Kekanda, Dinda perlu berhati-hati, tak rela dikongsi
Kanda kerja overtime, terlebih masa
Itu yang Dinda harus berwaspada
Ini semua demi masa depan keluarga
Dengan Dinda atau sebaliknya
Kanda kerja malam
Dinda kerja siang
Jadi bila nak bertemu
Tak perlu bertengkar
Tak perlu bermasam muka
Oh adiwira, dewataku, mari ikut cara Dinda
Oh Tun Teja, intan permata, mari ikut cara Kanda
Oh bagaimana? Bagaimana kita nak selesaikannya?
Apa keputusannya?
Oh Kekanda mari nyawa, kita cuba komunikasi
Oh Adinda mari sayang, kita cuba toleransi
Walau kita janji sehidup semati, kita berlainan
Kanda polar kutub utara
Dinda kutub selatan
Komunikasi, sikap toleransi, itu yang kita perlu
Tak perlu bertengkar
Tak perlu bermasam muka
Walau kita sering dengan cara masing-masing
Kanda yang Perdana
Dinda yang Utama
Kanda segalanya
Dindalah nyawa
Kita tetap bahagia bila bersama sama
Bahagia bersama
Bersama selamanya
Bahagia selama-lamanya





jom nyanyi sama-sama
lagu yang sangat sweet dan senang nak nyanyi, lirik dia pun best!
lagu ni OST cite 8 bulan lakonan Vanidah Imran dan Rashidi Ishak, dorang pun sweet banget!











suka lagu ni sebab buah hati pun suka lagu ni,,,  ^___________^







~sekian~








k,adios!!!,,, by : ierarahman selasa 5 oktober 2010 9.47 p.m.

3 comments:

Cik Zuliana Harun said...

lagu ni cumel kan sis.. :)

Farhana Zulkafli said...
This comment has been removed by the author.
hazirah abdul rahman said...

nana cayang ~~ haah, sangat cumel lagu ni, tu yang suka sangat tuh,, =)



farhana zulkafli ~~ yep, sweet sangat2,, ^___^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails