SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Monday, November 29, 2010

maxi dress yang mesra alam




ini maxi dress mak yang usianya sudah berpuluh tahun
ramai dah kenal kan maxi dress ni sebab banyak jugak gamba cik zira memakai dress ini cik zira tepek dalam blog MERAH kesayangan ni






kenapa cik zira katakan maxi dress ini mesra alam?
nak tahu kenapa, sila lihat gamba-gamba di bawah ini :


 sesuai dengan warna hijau tasik dan padang menghijau 
dan sesuai dengan warna bata-bata itu


 nampak? masuk kan bila berada dalam gamba hutan seperti ini? 
seb bek tak bergayut jadi tarzan sekejap,, ngee

 sambil melawat rusa juga sesuai,, ;)

 kehijauan





percaya atau tidak, mengapa cik zira katakan maxi dress ini mesra alam?
pertamanya, kerana corak dan warna dress ini. corak flora dan warna-warna alam seperti coklat menggambarkan warna tanah. hijau simbol daun dan pokok-pokok. warna MERAH warna bunga-bunga.






keduanya, bila cik zira tengok balik gamba-gamba tersebut, cik zira rasa memang sesuai sangatlah maxi dress ini dipanggil maxi dress mesra alam sebab memang kena bila bergambar di zoo taiping dan taman tasik taiping pada Jun yang lepas






agak-agak kan, kalau ada peraduan pakaian bertemakan mesra alam, maxi dress mak ni boleh masuk calon kot
sesuai dan bertepatan sekali dengan tema mesra alam tuh
^___________*







~sekian~








k,adios!!!,,, by : ierarahman ahad 28 november 2010 3.47 p.m.

6 comments:

Cik Zuliana Harun said...

hehehe.. ye, memang nampak sangat mesra alam tu... cantik..:)

hazirah abdul rahman said...

kan kan? mesra alam kan nana,,hehe..


thanx
^___^

nur raidah said...

cik zira cantek sangat bila pakai dress tu.. :)

nur raidah said...

cik zira cantek sangat bila pakai dress tu.. :)

cik EPAL said...

memang mesra alam. lawa la cik zira nya dress =)

hazirah abdul rahman said...

nur raidah ~~ thanx raidah,, =)



cik EPAL ~~ thanx wahai cik EPAL yang glam.. ;-D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails