SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Thursday, November 18, 2010

percubaan mengecewakan,dush sekali!





suka tengok orang pakai pashmina belit-belit, bungkus-bungkus nampak cantik jek kan
lantas berangan nak jadi seperti mereka itu, ala, mereka-mereka itu yang cantik-cantik semuanya pakai tudung gaya apa pun tetap nampak cantik






jadinya, sabtu lepas, malam sabtu tuh cik zira pun gosoklah pashmina biru muda yang dah lama tak pakai
niat hati nak pakai pashmina lah masa kena gi sekolah sabtu tuh sebab kena prepare untuk hari ahad






ceh ceh
semangat tau awal-awal pagi duk depan cermin lepas dah siap semua, bersedia nak pakai pashmina
kengkonon tanak pakai macam pakai shawl biasa tuh, nak pakai len sket
lepas tuh, tengok cermin macam jadi kan, terus tersenyum puas
alalalala, sian dia, baru jadi sket dah bangga semacam. yelah, semacam jek tau, bukan 2-3 macam.






okeh, yakin.
terus keluar bilik sebab tengok cermin kat bilik macam dah cantik jek pashmina tuh.






turun bawah, tengok cermin kat bawah plak, alahai, nampak berserabut plak
betul-betulkan sket
betul-betulkan banyak
terus buka balik, tak puas hati memang






terus tak jadi yang macam tadi
dah jadi lain






ok, fine
takpelah
dah lambat dah sebenarnya nak gi sekolah
siapnya bukan main awal, tapi sebab melayankan kerenah si pashmina yang sorang ni, jadi lambat plak, huhu






maka, setelah puas hati sedikit, sedikit je ye, tak banyak
muka pun muka tak puas hat sedikit, terus masuk keta, amek gamba dalam kereta plak
memang tak jadi dah pashmina macam pakai awal-awal tadi
sabar jelah
dah jadi macam gini plaknya






itulah, mana lah tak jeles tengok orang pakai pashmina cantik-cantik
nak mencuba, tapi tak berjaya
sungguh percubaan mengecewakan
rasa mahu debuk jek pipi sekali, dush sekali!!







~sekian~










k,adios!!!,,, by : ierarahman selasa 16 november 2010 10.55 p.m.

3 comments:

uMmI NuR aIn said...

ain pun tak pandai pakai pashmina camtue,,,
huhu..fail.

Cik Zuliana Harun said...

hahah... cumel je.. cantik juga la sis.. :)

hazirah abdul rahman said...

ummi nur ain ~~ itulah, kita pun kena giatkan usaha lah nampak gayanya,,huhu



nana ~~ ye ke? tak elok sebenarnya tuh,,hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails