SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Thursday, November 11, 2010

sape tahu?





korang, sape tahu macam mana nak hilangkan jerawat atau parut jerawat dengan berkesan?






cik zira adalah jugak masalah jerawat, tapi yang paling ketara dekat kedua belah pipi. ada masa dia hilang, ada masa nanti dia timbul balik
geram betul tau


nampak tak jerawat kat kiri kanan pipi tuh? huhu,,




korang ada petua ke produk ke yang bagus untuk hilangkan jerawat dan parut jerawat?
kalau ada, share ea
nak juga merasa takde jerawat kat muka ni,, huhu
kalau bolehlah






thanx ye








~sekian~








k,adios!!!,,, by : ierarahman rabu 10 november 2010 9.00 a.m.

2 comments:

~ nURuL_uDe ~ said...

kayu manis 2 kan jadi kan serbuk..pastu letak madu..dah 2 tepek kat muke wat mcm mask..amal kan slalu..insyallah berkurang lah jerawat n bekas yg manis kat muke 2..

dlu uda rajin wat..skrg dah mls..=)

hazirah abdul rahman said...

oh, thanx uda for sharing,, =)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails