SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Friday, November 19, 2010

shawl jaring





dah lama sebenarnya beli shawl jaring ni, beli 3 helai kat jalan TAR
tapi tak reti pakai sebabnya dia kan jarang dan pendek sket






last-last men hentam jek pakai dan berhasil






pakai dengan outer syria lycra dan hanya letak sahaja shawl jaring tuh atas kepala dan diselempangkan begitu sahaja

 gi kenduri
 gi celcom centre
gi umah tokyam




ha, baru leh pakai lagi shawl jaring ni lenlenkali pun
dah tahu nak pakai macam supaya tidak jarang dan tidak pendek bila pakai






ada 3 warna dalam koleksi
hitam, hitam-pepel dan hitam-pink
dah suka pakai
simple jek, sarung outer syria tuh jadikan anak tudung, pakai brooch 1 jek lepas tuh selempangkan jek shawl jaring tuh atas kepala
dah siap!






mudah
dan sangat suka!







~sekian~








k,adios!!!,,, by : ierarahman rabu 17 november 2010 11.32 p.m.

2 comments:

Peri PiA said...

salam :)

i got 1..luv it

hazirah abdul rahman said...

wsalam,,



best kan pakai dia,, =)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails