SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Monday, November 15, 2010

suka kebaya





selain baju kurung, cik zira juga sukakan kebaya






ada jugak beberapa koleksi kebaya tapi memang banyak yang arwah mak punya
cantik-cantik semuanya, kalau kebaya sendiri berapa helai jek, leh kira dengan jari






pakai kebaya sekali sekala nampak lain sket daripada biasa-biasa pakai baju kurung






lepas ni, nak buat baju, nak tempah jugaklah kebaya barang sehelai dua,, hee






p/s nasib baik tau dah ada pinggang jugak, perut pun tak nampak sangat. baru best pakai kebaya!






~sekian~








k,adios!!!,,, by : ierarahman ahad 14 november 2010 9.21 p.m.

5 comments:

intanurulfateha said...

org cntik, pakai ape pun cntik :')

Lelaki Ini said...

wah..
chanteq!

ღ Sumomo-chan ღ said...

kak zira cantik :)
tinggi lampai je,so sesuai sgt kalau nk pakai kebaya kan ?
saya pon suka kebaya gak,tp kalau bdn naik..rasa segan je nak pkai kebaya ~ sobs sobs T__T

Ms and Mr Red Ribbon said...

lalink, saye ada jual kain untuk kebaya sulam dah tu ada last stockkebaya nakclear... singgah2 yer mana tau bminat... :)

hazirah abdul rahman said...

intannurulfateha : alalala,terima kasih la intan puji kita,, thanx ye,, ;)


Lelaki Ini : wah, apa yang cantik? hehe,, thanx tau,, =D


Sumomo-Chan : hehe, halamak, puji kt cantik, tinggi lampai plak tuh, malu2,, hehe,, thanx sangat dEar,,
haah, nak pakai kebaya ni kena tgk badan gak, kalayu dah membulat sgt, taklehla pakai kan,, ^____^


Ms and Mr Red Ribbon : nak singgah tp blog not found, cane? huhu..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails