SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Saturday, November 27, 2010

tersenyum dan barangkali tercebik





hari ini hari sabtu, 27 november 2010
hari ini cik zira dah mula bercuti lah kawan-kawan
tak perlu nak pergi sekolah di pasir gudang itu
berehat dari memandu ke pasir gudang, 27 disember nanti plak kena pergi kerja balik, sebulan dari sekarang






dan untuk entry pagi sabtu ni, cik zira nak tunjuk 2 gamba sahaja
gamba siapa lagilah kan kalau bukan gamba cik zira sendiri






satu ini adalah gamba cik zira sedang tersenyum






dan satu lagi ini gamba cik zira barangkali sedang tercebik


jarang tengok muka buruk cik zira kan kan ? 
sila lah tengok sekarang,, ngeh ngeh




em, itu reaksi orang sedang mencebik ke ea?
entahlah
mungkinlah






tapi, dalam hati sebenarnya suka pulak tengok make up cik zira yang ringkas dan bersahaja pada 18 september tu
yelah, orang tak reti make up, pakai make up jek, sekali sekala kena puji diri sendiri jugak
manalah tahu, lama-lama nanti, 10 tahun kemudian ke pandai make up, masa tuh barulah boleh puji selalu,,
^___________*






sebenarnya tak tahulah entry ni entry ape
entry nak bagi tahu cik zira cuti ke, entry nak tunjuk gamba senyum dengan mencebik ke atau entry nak puji make up sendiri,,





entahlah
hentam sajalah labu labu







~sekian~








k,adios!!!,,, by : ierarahman jumaat 26 november 2010 8.25 p.m.

5 comments:

ini blog ayin! said...

huhu...nmpak suci jer..ehehe

puterihannan said...

lama tak jenguk.. sihat ke? :D

hazirah abdul rahman said...

ayin ~~ putih memanglah nampak suci, cuba kalau pakai MERAH, mahunya nampak ape plak ye,, ;-D




kak fatin ~~ sihat kak,, ngah bercuti,, nak rehat puas2,, hehe

MIRA :) said...

putih itu suci.merahitu saga :)

hazirah abdul rahman said...

haah,, putih suci,, MERAH itu ZIRA,,hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails