SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Monday, January 3, 2011

jangan marah ye. ini gambar kami 3 beradik lagi lah.





entry petang gamba sorang-sorang kan.
entry malam ni gamba berdua-dua plak
enjoy!!






dah selalu sangat gambar bertiga kan, insya Allah, raya tahun ini 2011, akan ada gamba kami 4 beradik. cik zira sendiri tak sabar nak tengok aksi kami berempat di hari raya nanti. yelah, tiap-tiap tahun gambar bertiga je kan. tahun ini cik zira ada lah geng adik perempuan.. sama-sama nantikan.






LOKASI : depan rumah atok dekat pintu atas, dekat tangga
MASA : pukul 9 malam, 1.1.2011, selepas balik makan malam dekat LC Catering
jurugambar tidak bertauliah : kami bertiga










kami bertiga termasuk ina, tiada dalam gamba adalah anak-anak kepada pasangan Abdul Rahman Mukri dan arwah Hajjah Azizah binti Hj Haron.. =)








~sekian~








k,adios!!!,,, by : ierarahman ahad 2 januari 2011 9.25 a.m.

2 comments:

Zuliana Harun said...

tak marah pun! suka.. leh cuci mata.. hehehe

hazirah abdul rahman said...

ha, ayok, berkenan yang mana 1 agaknye? ngee

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails