SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Sunday, February 6, 2011

tinggal lah berdua balik





seminggu cuti chenta hati 2 bersama cik zira dan chenta hati 1 di rumah ini. malam tadi bas dia balik KL kul 12.30. dia pun alhamdulillah dah selamat sampai. walaupun seminggu je dia bersama ngan cik zira dan semua kat rumah ni tetap rasa happy sebab memang payah nak jumpa chenta hati 2 ni memandangkan di seorang pelajar di UPNM, sungai besi. yelah, chenta hati 2 kan mengikut jejak langkah abah,, =)






jadinya, tinggal lah cik zira dan chenta hati 1 macam biasa balik dekat rumah ni. kesian chenta hati 1 masih tak dapat kerja lagi. duklah menganggur. oh iye, ada tak sape-sape yang ada contact kilang mana-mana ke kat jb ni yang perlukan chargeman? bolehlah tolong adik cik zira yang seorang itu. kesian lah dia.






oh, semalam sangat bestlah walaupun sekejap dapat dating dengan chenta hati 2. happy sebab dah dapat apa yang diinginkan
wwwwoooooaaahhhh!!
apakah dia? nanti cik zira cerita di entry lain k.


ha, tengok-tengok, dah bagi hint dah untuk entry best nanti,, 
yeeehaaaaa!!
ops, lupa, itu chenta hati 2




bye-bye chenta hati 2 ku. nanti jumpa lagi tau. ingat tarikh kakak MERAH mu suruh reserve tuh,, =)
maklumlah, bebudak UPNM ni kan susah nak dapat cuti, tu bagi tahu dia awal-awal.






eh, lupa. semalam pun makan hebat jugak. pendek kata dan senang kata, hari-hari memang makan makanan yang hebat-hebat. perut pun sangat suka hati dengan hebatnya.






oh, di saat ni, cik zira dan BFF sedang mengajar tusyen untuk sekolah menengah. semalam petang tusyen bebudak sekolah rendah berjalan lancar seperti biasa.







halamak, esok upenye dah nak kena kerja balik kan? baju tak iron lagi ni,, huhu







~sekian~








k,adios!!!,,, by : ierarahman sabtu 5 februari 2011 9.37 p.m.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails