SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Tuesday, May 24, 2011

semalam, 23 Mei 2011






Assalamualaikum
salam sayang kepada semua
semalam sangat sibuk menguruskan perkara berkaitan surat pelantikan tu. dan alhamdulillah dapat setelkan semua dan sampai sekolah pukul 12. sampai sekolah serahkan semua dokumen yang diperlukan kepada akak kerani. rupanya dorang akan buatkan dan siapkan semua, cik zira kena pos sendiri ke SPP. begitu rupanya. tapi semalam tak sempat siap, jadi hari ni akan amek pada kerani dan esok pagi cik zira pos laju. cepat sampai.






kiranya urusan surat pengesahan perlantikan tu tinggal nak kena poskan je esok pagi. hari ni gaji dah masuk, jadi kena uruskan perkara berkaitan pulak dan uruskan hal road tax dan insuran kereta. sekali nak hantar bik ani bayar cukai tanah, bolehlah sekali uruskan mana-mana yang patut.






semalam kat sekolah sempat buat ulangkaji mana-mana yang patut dengan anak-anak cik zira. harap-harap dorang ingatlah apa yang cik zira ajar dan boleh jawab periksa dengan baik hari khamis nanti, paper bahasa inggeris. AMIN






semalam pun macam sibuk je kat sekolah. macam banyak je kena kena buat,, hehe
jadi sempat makan kul 5 lebih. makan nasi + ikan goreng berlada + sayur. makan sampai licin dan lepas makan solat asar.


 dapat makanan hamper hari guru hari tuh





minggu ni cik zira bertugas. jadi, kena pantaulah budak-budak terutama masa rehat memandangkan minggu ni pun minggu peperiksaan. dalam masa sama kena bertugas dekat perpustakaan untuk scan pemulangan buku.






cik zira sebagai guru kelas 2F pun kena sediakan senarai nama untuk bagi pada cikgu subjek 2F untuk diisikan markah periksa. kena bagi dalam minggu ni sebab naik cuti cik zira nak kena ada dah semua markah periksa 2F sebab nak key in dalam sistem.






wah, banyak pulak bercerita pasal kerja cik zira kan. takpelah, sekurang-kurangnya nanti adik-adik junior yang nak jadi cikgu jugak faham dan tahu bahawasanya jadi cikgu ni banyak kerja nak kena buat. itu memang benar,, =)






ok, sampai sini sahaja entry pagi ni ye. jumpa lagi entry seterusnya.







~sekian~








k,adios!!!,,, by : ierarahman selasa 24 mei 2011 7.45 a.m.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails