SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Friday, May 27, 2011

semalam, 26 mei 2011




Assalamualaikum
salam sayang buat semuanya dan salam jumaat






hari ni kan pagi-pagi kena hantar bik moi pergi OUM dekat stulang laut tuh sebab akak-akak yang sambung belajar dekat OUM semuanya hari ni sampai ahad ada peperiksaan. semoga berjaya ye semuanya!






lepas anta bik moi, hantar bik ani pulak dia nak cari bunga segar untuk hantaran cik izah, anak tok nah nak bertunang esok. 9 dulang you! nasib baik cik zira bertunang takde dulang-dulang segala ni, hehe






semalam pergi sekolah macam biasa sebab pagi tu tak kemana-mana. jadi sampai sekolah buatlah apa-apa yang patut plus sorang budak kelas cik zira nak pindah sekolah plak. kena uruskan yang itu. duklah pejabat setelkan mana yang patut.






makan jambu, makan dadih macam biasa.






jaga peperiksaan pun macam biasa tapi hati berdebar sebab semalam kertas bahasa inggeris. takut sangat, pesan kat anak-anak banyak kali baca soalan betul-betul, ingat apa teacher ajar. punyalah takut teacher hazirah ni,, huhu






habis jek kertas bahasa inggeri pukul 5.45 petang tuh, terus ke bilik SUP dan amek kertas 4 kelas yang cik zira ajar tu, punyalah semangat nak selesaikan misi menanda dan bagi markah hari ni jugak kat cikgu-cikgunya.






oh, semalam makan kat bawah. makan ramai-ramai dengan kak zu, kak ida dan kak sharifah nor, macam kenduri plak. seronok sangat,, =)







malam tadi tido lambat tapi alhamdulillah dapat bangun awal.






hari ni hari akhir sekolah. esok dah mula cuti. tapi kerja banyak kena siapkan dahulu sebelum ke penang-KL-nilai untuk misi mencari barang. harap semuanya berjalan lancar.







~sekian~








k,adios!!!,,, by : ierarahman jumaat 27 mei 2011 7.47 a.m.

3 comments:

si tuan putri kiUt said...

wahh meriahnyer makan reramaiiii....

hazirah abdul rahman said...

yup. siap makan kat bawah lagi tau kak,, hehe

Alissya_Yana said...

wah sedap je makanan....yana follow ye...

Nature Of Life

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails