SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Wednesday, June 8, 2011

rabu, 8 Jun 2011






masuk hari ni, tinggal 5 hari nak bersekolah semula.






kalau semalam cik zira cari gambar binatang dan print untuk bahan mengajar tajuk baru, hari ni kerja apa pula cik zira nak buat ye?






tengah hari kang ke nak gunting-gunting gamba binatang tu tampal cantik-cantik atas kertas warna. itu kerja nantilah. tapi, awal pagi tadi cik zira dah tahu kerja apa cik zira nak buat,, hehe






cik zira nak kemas almari cik zira. hari tuh awal cuti dah kemas bilik. dah kemas sikit almari bahagian alat-alat, hari ni nak kemas susun balik bahagian baju semua tuh. nak susun mana yang guna sahaja. yang tak guna lagi nak asingkan dan untunglah sape yang dapat sebab semuanya masih elok lagi.


 baju dah diasingkan sikit. almari dah buka siap-siap

 bahagian almari dua pintu

bahagian almari satu pintu




nak kurangkan barang dalam almari tu. nak kena pilih-pilih. lepas satu bahagian ke bahagian yang lain. dah siap nanti baru puas hati. mana yang tak nak guna satukan dalam satu tempat. maid kak emy, ana dah pesan, mana baju-baju cik zira tak nak dah bagi kat dia, dia boleh bawa indonesia nanti.






baiklah ana, ni kak zira pilih-pilihkan untuk analah ye.






kira hari ni dah ada kerja dah. kena cari kerja untuk esok plak. tapi rasanya hari ni tak ke mana-mana. duk rumah jek. puasa lagi, tak nak berjalan lah, kang keletihan macam semalam,, ;)






jom kemas-kemas!







~sekian~








k,adios!!!,,, by : ierarahman rabu 8 jun 2011 7.32 a.m.

2 comments:

si tuan putri kiUt said...

rajinnnyer dia.....

hazirah abdul rahman said...

namanya takde keje kak, kena buat2 rajinlah,, ngee

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails