SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Thursday, July 21, 2011

bola malam ini..





malam ini kan Malaysia menentang pasukan hebat dan terkenal Chelsea..



picture credits to koletsy.blogspot.com




kalah dengan arsenal tanpa gol 0-4, kalah bergaya dengan Liverpool dengan 3-6 dan kali ini dengan chelsea? sama-sama kita lihat.






harap-harap perlawanan disiarkan di astro macam menentang liverpool hari tuh, bolehlah tengok dan memberi sokongan kepada pasukan malaysia dari rumah sahaja,, hehe






apapun, cik zira tetap sokong pasukan malaysia walau kalah dan menang sebab adatlah kan, dorang semua pasukan dunia, jadi pemain Malaysia bermain dengan mereka dapat pengalaman hebat yang tak akan dilupakan.







jom sama-sama layan bola malam ini!







~sekian~






k,adios!!!,,, by : ierarahman khamis 21 julai 2011 8.07 a.m.

2 comments:

Azuan said...

ak pun tengok kedai aje..

hazirah abdul rahman said...

hehe,, layan kat astro,, =)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails