SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Friday, July 22, 2011

geram betul tengok MERAH itu.





cik zira geram tengok crossbody by fossil MERAH kat bawah ni ha...







geram sebab boleh tengok jelah, nak beli boleh je tapi tak nak bazir sebab dah ada corssbody polo brown leather. jadi, gigit jari jelah sebab tak nak bazir duit walaupun harga satus lebih sahaja. tetap tekadkan hati tak nak bazir.



itulah crossbody polo cik zira,,, =)





takpe, pakai yang mana ada sebab yang ada pun masih elok dan sempurna lagi... ^___^








~sekian~






k,adios!!!,,, by : ierarahman khamis 21 julai 2011 9.10 a.m.

4 comments:

Cik Puan Bunga said...

wah! cantiknya beg merah ni! kat web mana??

hazirah abdul rahman said...

bagchantek tak silap kak bunga,, =)

Cik Puan Bunga said...

geram je tengok! seksi betul! thanks dear! :D

hazirah abdul rahman said...

haah kak bunga, belilah, harga satus lebih jek tuh,, mesti comel bila pakai nanti,, =)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails