SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Wednesday, July 20, 2011

kesilapan besar yang dilakukan pada isnin lepas.





cik zira ni kan, padahal pagi-pagi ni dah sebut banyak kepala ingatkan diri sendiri nak tengok episod akhir drama Juvana kat TV3 tu sebab tiap-tiap minggu memang ikut siri tu. petang kat sekolah pun ingatkan diri lagi.



credits to google



penyudahnya, malam duk mengadap depan laptop. turun bawah dah pukul 10 tepat, ceritanya baru jek habis, terus membebel sorang-sorang salahkan diri sendiri sebab boleh tak ingat langsung!


credits to google




menyesal tak berkesudahan. bukan boleh ulang balik sejam yang telah berlalu. huhuh






niat pergi sekolah esoknya nak tanya akak-akak apa jadi dengan cerita tuh, tapi sibuk tak sempat nak tanya. sampaikan sekarang takde masa lagi nak tengok online. sedih betul.






best kan dapat tengok episod akhir juvana tu. tapi nak buat macam mana, cik zira boleh terleka plak. geram betul!






takpelah, nanti ada masa tengok online layan sorang-sorang dah ketinggalan sangat berapa hari cerita dah keluar tv baru nak tengok. cik zira-cik zira, isyh iysh...






~sekian~






k,adios!!!,,, by : ierarahman selasa 19 julai 2011 8.53 p.m.

2 comments:

zanox said...

Laa...kesiannye cik zira..naseb baik kite sempat tengok..tu pun abang kite yang panggil turun tengok juvana...hehe...takpe..tengok kat TONTON je :)

hazirah abdul rahman said...

itulah, apsal la abang zan tak ajak kt tgk sekali? hehe



itulah, nak tengok kat TONTON tapi tak berkesempatan lagi ni,, tapi mesti kena tengok jugak,,

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails