SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Saturday, July 16, 2011

suka tengok orang pakai cantik..





cik zira suka sangat tengok orang pakai, nampak cantik je...

heels macam gini, cantik kan?
maxi dress ni kena pakai dengan jacket, halamak, cun nye!

seluar macam gini pakai dengan long sleeve, wah mesti cantik!

skirt tingkat-tingkat cenggini 
pakai dengan long sleeve jugak ke kemeja ke, 
comelnya!






tapi, bila sendiri nak pakai, mesti rasa akan nampak pelik,,, ;)







~sekian~






k,adios!!!,,, by : ierarahman khamis 14 julai 2011 10.12 p.m.

4 comments:

ROSMARIEZA BINTI ROFIEE said...

cik zira pakai pown pasti cantik!;)

si tuan putri kiUt said...

hahahaha sama laaa suka sgt2 tgk org lain pakai cantik2.....pastu mula laa verangan

hazirah abdul rahman said...

ROSMARIEZA BINTI ROFIEE :



ye ke ros? tp takut nak cuba, nanti kang nampak pelik la plak,, huhu

hazirah abdul rahman said...

si tuan putri kiUt :



sama lah kt kakak, berangan-angan angan je lah,, ^___*

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails