SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Saturday, November 26, 2011

alahai sri ayu





ada yang panggil sri ayu, ada yang pangil puteri ayu. walau apa pun namanya, kuih ni tetap dipandang ayu.






berwarna hijau dan ada kelapa sikit di bahagian atasnya. memang sangat sedap untuk dimakan.






semalam, bik ani cik zira rajin buat kuih sri ayu ni. dia kata saja nak cuba acu, takut dah lama tak buat melekat. tapi okey jek nampaknya. jadi cantik sangat kuih. dan sangat sedap.






bik ani buat banyak. siap bagi kat sedara. masa nak bagi kat uma buyut, cik zira dan makan dalam kereta 2 biji. tak tahan tengok kejelitaan kuih sri ayu.



sedap!!




untung kan orang pandai masak semua makanan macam bik ani ni. pulak tuh semua sedap. dan untung jugak cik zira jadi anak sedara bik ani, duduk dengan bik ani, semualah cik zira habiskan,,, ;)






~sekian~






k,adios!!!,,, by : ierarahman sabtu 26 november 2011 7.40 a.m.

2 comments:

cik chinta said...

sangat best, zira cam xyah nk diet2 T_T jelos i

hazirah abdul rahman said...

eh, kan ada pil nightriem dunia herbs,, =)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails