SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Saturday, November 26, 2011

makan hebat semalam






bukan hebat apa, cuma makan yang banyak dan banyak kali bila dah mula cuti ni. cik zira senaraikan ye apa yang cik zira makan semalam, di hari jumaat.




 makan tengah hari

makan malam



  • di sebelah pagi sarapan bakso. tak sampai sejam makan soto nasi plak. ok fine, perut memang tak kenal erti kenyang agaknya. mulut pun tak kenal erti berhenti mengunyah. huhu
  • tengah hari, makan nasi + sayur + sambal tempe + ikan caru bakar + sambal kicap + milo ais 2 cawan. ini makan macam dekat kedai siap ada 2 pinggan sebab nak ratah makan ikan bakar tu cicah sambal kicap.
  • petang dalam kul 4 cam tuh, makan keropok lekor entah berapa batang dengan popia goreng pun berapa biji entah. tapi sebelum tuh dah makan kuih bik ani buat, kuih sri ayu, 3-4 biji.
  • dalam kul 6 lebih plak makan bihun hong kong yang penuh semangkuk jugak.





aduhai. lepas tuh malam tadi tido awal. lepas isyak jek dah stand by atas katil, tutup lampu. cik zira tido sebelum pukul 9 malam okeh. akibat terlampau kenyang lah tu,, hehe. lepas tuh pukul 1 lebih terbangun, nak tido balik dah susah. nasib baik bangun tak teringin nak makan lagi, kalau tak memang hebatlah semalam.
niat nak puasa tau nak dekat majlis ni. tapi, nampaknya, korang pun nampak kan sama ada tercapai ke tidak niat cik zira tu. aduhai...






p/s hari ni sepupu cik zira belah mak ada majlis resepsi di dewan nun di skudai. lepas tu sekali menghantar kad dengan bik ani kat rumah sedara. makan dan sibuk jugak hari ni macam hari semalam.






~sekian~






k,adios!!!,,, by : ierarahman sabtu 26 november 2011 7.33 a.m.

4 comments:

Lyaa Suriany said...

Lyaa suriany
customer relations
no 11, jln perintis u1/52,bestari IIm
temasya industrial park , hicom glenmarie
seksyen u1,40150 shah alam, selangor
0129466940

cik chinta said...

saya baru je sampai jb rini. hahaha..alamat ruma sindri pon saya tatau ni. kalo zira ada terlalu dekat angsana. gtau r. kot2 bole pass gn tangan saje :)

0178087646

hazirah abdul rahman said...

Lyaa Suriany :


wokeh lyaku sayang.
dah tulis alamat. nombor pun dah save. t dapatlah kad undangan kita ye. datang tau lya,, =)

hazirah abdul rahman said...

cik chinta :



okeh, ada masa nanti jumpa tau!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails