SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Friday, November 11, 2011

tudung syria chiffon baru.





yay!
shopping tudung. rasa macam dah lama takde tudung baru ni. 
eh ye ke? padahal tudung dah berlambak tu cik zira oit. asyik keje nak membeli jek. takpelah, perempuan kan, biasalah tu. faham-faham jelah,,, =)






kalaulah rumah dekat dengan Jalan TAR kan best. boleh beli banyak-banyak sebab murah-murah sangat. tapi, nasib baiklah jauh. boleh simpan duit,, ^___*






oh, melalut pulaknya. sebenarnya nak bagi tahu, cik zira ada beli tudung baru. tudung syria chiffon 2 layers. tak pernah ada lagi tudung jenis ni. tudung syria biasa banyaklah. jadi, cubalah beli tambahkan koleksi yang ada-ada tu.






bukan 1, bukan 2 ye, sekali 10 helai cik zira beli. cik zira memang suka beli banyak-banyak. senang. warna je beza-beza.


sesi cuba mencuba




nampak gayanya dah ada tudung baru nak bawa pergi kerja ke, jalan-jalan ke atau kenduri kahwin nanti. yay, seronoknya! siap dapat je terus pakai satu warna oren bawa gi jalan,, hehe






~sekian~






k,adios!!!,,, by : ierarahman jumaat 11 november 2011 8.00 a.m.

7 comments:

Cik Puan Bunga said...

Beli kat mana! ^___^

Cik Wawa said...

beli kat mn...cantikny...terminat pulak ;)

hazirah abdul rahman said...

cik puan bunga :




kt beli kat akak yang dulu kt amek tudung buat bisnes lah kak bunga,, =)

hazirah abdul rahman said...

Cik Wawa :



dekat stoker dEar. cantik kan? tapi macam keciklah.. huhu

~azillakhalison~ said...

cntik..amboi tamaknye sampai 10 sekali beli hihih

hazirah abdul rahman said...

kita memang jenis tak beli 1-2 lah zila, memang sekali beli 10-20,, =)

armouris said...

lagi info tentang tudung - Cara Mudah Pilih Tudung Untuk Dipakai

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails