SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Saturday, November 12, 2011

kalau boleh kan, semua nak MERAH jek, kalau bolehlah,,, =)





tengoklah ni







ini sikit je tau. sebenarnya banyak lagi barang-barang cik zira yang semuanya MERAH-MERAH sebab cik zira kan pencinta tegar warna MERAH.






sampaikan seumur hidup tak pernah ni nak membeli tupperware tu sebab rasa macam mahal jek lepas tu cik zira kan tak kahwin lagi, macam tak perlu jek lagi tupperware ni semua. tapi, hari khamis tu telah tergoda pulak dengan botol air tupperware. pulak tu tengok-tengok ada warna MERAH, apa lagi, teruslah rembat dan membuat sejarah untuk diri sendiri. membeli jenama tupperware buat pertama kali dalam hidup. walaupun hanya sebotol air yang berharga RM 8.







maka, bertambahlah koleksi barang cik zira yang MERAH-MERAH tu. 






hati sangat gembira dan tenang tak tahu macam mana nak gambarkan setiap kali tengok MERAH. ye, serius, tak tipu,,, =)







~sekian~






k,adios!!!,,, by : ierarahman jumaat 11 november 2011 8.06 a.m.

3 comments:

~azillakhalison~ said...

saye tgk mrh je pon,ingt zira huhuhuhu

~azillakhalison~ said...

header baruuu..ewahhhh

hazirah abdul rahman said...

wah, sampai macam tu sekali. petanda baik tuh,, hehe



haah, baru dapat cd gambar, nak tengok gamba mana sesuai,, ^___*

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails