SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Tuesday, December 6, 2011

cik zira dan pengantin





asyik tunjuk gamba pengantin je kan, mana nya cik zira dalam cerita bersambung ni.


shawl cotton MERAH + inner klip kuning + simple make up




ha, ni dia, cik zira MERAH dengan si pengantin baru, Qila (sepupu) dan suaminya, Pojie.



candid!
 senyum,,, =)



mesti kena pakai MERAH ye cik zira ni. MERAH tu dah melambangkan diri cik zira tau,,, ^___^






~sekian~






k,adios!!!,,, by : ierarahman isnin 5 disember 2011 1.10 p.m.

2 comments:

ed shahir said...

kak, lama tak blogwalking. sekali masuk blog kak terkejut tengok banner atas tu.. wowwww.. hahahaha.. pewittt :P

hazirah abdul rahman said...

itulah, kamu sibuk lah ed..



dah nak dekat dah, doakan ye,, =)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails