SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Wednesday, December 7, 2011

si comel berkompang




masa rombongan pengantin lelaki sampai, sekumpulan pemain kompang terdiri daripada lelaki remaja bermain kompang dengan penuh semangat ni. mula-mula cik zira tak perasan tau, bila tengok balik, sekali ada budak comel pun main kompang sekali. kompang dia kecik jek. dahlah dia kecik comel, main pun bukan main semangat macam orang besar jugak.




tengok tuh, siap angkat kompang lagi. comel!




siap angkat-angkat kompangnya pusing-pusing. comel sangat!






cik zira tengok je budak tu main ikut yang lain. bila dah habis, terus letak kompang comel dia tu atas lantai lepas tu lari terkedek-kedek. 






alahai budak, napelah comel sangat. kecik-kecik dah pandai main kompang,,, ^___*






~sekian~






k,adios!!!,,, by : ierarahman selasa 6 disember 2011 2.50 p.m.

2 comments:

~azillakhalison~ said...

pukul berbunyi x ?hehe

hazirah abdul rahman said...

bunyi rasanya sebab tangan dia merah,, hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails