SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Friday, December 16, 2011

subway suami isteri





dulu masa zaman berkasih, sekali dua je rasanya makan subway.






dan semalam ialah kali pertama makan setelah bergelar suami isteri. rasa lagi best lah. hehe






dapat kupon dekat surat khabar. beli satu percuma satu, maka apa lagi, cik zira dengan buah hati buat minum petanglah. makan sorang setengah-setengah.






cookies dia pun beli jugak. nak rasa. tapi buah hati yang makan. cik zira tak makan pun.





ada lagi satu kupon. expired dia 21 disember. kena makan subway lagi sekalilah nampak gayanya,,, =)








~sekian~






k,adios!!!,,, by : ierarahman khamis 15 disember 2011 11.31 p.m.

2 comments:

JeeMacey said...

Cik zira,nk tnye mcm mane cik zira buat menu bar dkt ats tu..boleh kongsikan.

hazirah abdul rahman said...

alamak dEar, kita pun dah lupa lah dEar. kalau kamu rajin, boleh cari dekat blog cik puan bunga. kita belajar dari dia,, =)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails