SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Thursday, December 1, 2011

tak nak membazir





masa tempah kad hari tu, tak tahulah pulak cik zira kedai kad tu biasanya dia akan bagi lebih kad dekat pelanggan. dan lebihan kad tu cukup-cukup 60 keping.






tak guna langsung pun kad extra tu. dan satu malam tu, cik zira fikir nak buat apa ye dengan lebihan kad tu sebab memang tak kan guna dah. kad jemputan dah cukup. nanti kang tak buat apa, sayang pulak kan.






akhirnya mendapat idea. nak lekatkan pada beg VIP untuk pihak lelaki sebanyak 60 tu. maka, bermulalah projek menampal kad di paper bag VIP. buat kat ruang tamu sambil tengok tv.






mula-mula proses gunting-menggunting. kena gunting ikut saiz sebab saiz paper bag tu kecik jek, tak besar mana. lepas dah siap menggunting kesemua 60 keping, proses menampal pulak. mula-mula guna gam yang stick tu, tapi alahai, tak melekat. nasib baik ada glue gun. barulah nak melekat.






alhamdulillah. cantiklah sikit beg VIP tuh, penambah seri. dan takdelah kad tu bazir jek. boleh jadi macam sticker jugaklah kengkononnya,, ^___^


tadaa~~ dah siap!
(beg tak dapat yang MERAH menyala, 
tapi MERAH maroon pun okehlah)




untuk VIP, iaitu untuk diberikan kepada pihak lelaki, cik zira sediakan sebanyak 60 beg. dalam beg tu nanti ada frame disertakan doa untuk pengantin, ada bunga telur dan ada choc cake. itulah sedikit cenderahati dari cik zira untuk pihak lelaki. gamba barangnya nanti cik zira kongsikan ye.






semua beg-beg ni, termasuk hadiah untuk kenduri sabtu malam tu Insya Allah akan mula dipacking pada hari jumaat paling awal dan pagi sabtu paling lewat. tunggu telur pindang dan choc cake sampai dulu.






10 hari jek lagi,,, ^___*






~sekian~






k,adios!!!,,, by : ierarahman khamis 1 disember 2011 7.50 a.m.

2 comments:

cik chinta said...

zira tempah kad d mana? i x tempah2 lg. sangat blur tau nk buat kat mana d jb sebab x biasa sni.

HAZIRAH ABDUL RAHMAN said...

boleh sms kt je dEar.
baru pindah jb ke?


kita tempah kat setia tropika. tapi ada satu kat kg melayu sini pun okeh jugak,, =)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails