SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Monday, January 16, 2012

bila si isteri pencinta MERAH...




kalau dah namanya isteri pencinta tegar MERAH, suami terpaksa akur dan pasrah sampaikan suami pun dah macam kalau nak beli apa-apa mesti kena letak MERAH tu di senarai paling atas. nasiblah suamiku ye, isterimu ni memang selamanya MERAH di hati,,, =)


suamiku suka kumpul jam. si isteri dia ni pun suka juga nak membelikan suamiku tu jam tangan. setakat ni dah 3 jam tangan cik zira hadiahkan buah hati cik zira tu termasuk 1 hadiah hantaran kahwin yang lepas. jadi, suamiku kira-kira jam dia katanya dah ada 8. lepas tu semua letak sepah-sepah, yang ada kotak memang letaknya dalam kotak, yang selalu nak guna, disimpan je mana-mana senang nak capai.


jadinya, cik zira pun dengan baik hati membelikan dan menghadiahkan suamiku itu dengan kotak simpan jam tangan. dan bila ditanya nak warna apa, dia kata tak kisah dan dia pun dah tahu kalau ada MERAH dalam pilihan warna, pastinya dan wajiblah cik zira pilih MERAH.





jadi, lepas ni, bolehlah suamiku simpan jam-jam yang dia ada dalam kotak ni. lepas tu berusaha nak cukupkan bagi penuh kotak jam MERAH cantik itu. ingat ye buah hati, buah hati beli jam baru, isteri kena ada jugak. baru adil dan saksama kan kan,,, ;)






nanti balik jumpa suamiku cuti raya cina ni nak bagi kat buah hati cik zira tu. dah anta mms kat dia. pastu nanti cik zira sendiri nak susunkan jam-jam dia dalam kotak MERAH ni.




p/s tak tahu kenapa lepas kahwin, suka sangat belikan barang untuk suamiku. rasa macam kalau nak belikan barang untuk diri sendiri, untuk suami pun kena ada juga. habislah, kena pandai berjimat ye cik zira.

P/s/s cik zira ada jual kotak jam ni tapi limited pieces. Siapa nak sms atau whatsapp cik zira k. 0127962386



~sekian~






k,adios!!!,,, by : ierarahman ahad 15 januari 2012 11.05 a.m.

9 comments:

ratna said...

Berapa harga kotak jam ni zira?

hazirah abdul rahman said...

RM 130 sekali postage,, =)

Cik FaRiZaM said...

peminat merah mcm redmummy lak.hehehe tantek!

hazirah abdul rahman said...

oh, itu sudah popular sangat, cik zira peminat MERAH tegar yang diam-diam sahaja,, ;)

afhamhorology said...

salam..ada warna lain x cik zira? beli kt mana ye? ;)

hazirah abdul rahman said...

Waalaikumsalam



ada tak silap. cari kat google, jumpa terus sms. nombor pun dah takde dah. orang jual ni cina dekat melaka.

afhamhorology said...

google xkluar pun y cina melaka punya..keyword ape ek?igt lg x? sory..

hazirah abdul rahman said...

ini nombor orang cina tu, cuba sms dia tanya ada stok lagi tak kotak jam tangan.


018-7722131

afhamhorology said...

thankz sis.. ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails