SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Wednesday, January 18, 2012

hadiah-hadiah kahwin.





syukur alhamdulillah sebab masa majlis disember lepas cik zira terima banyak juga hadiah kahwin untuk cik zira dan suamiku. malam tu sesi membuka hadiah dan sangat seronok sebab dapat hadiah semuanya best!!








ada baju, rehal, Al-Quran, buku pendidikan, pinggan, mangkuk, cawan, kuali, pembakar roti, iron, frame gambar besar, tupperware, sejadah, marks & spencer, periuk, tuala, kain, lampu, jam dinding. wah, best, semuanya best dan tak sabar lah kalau dapat pindah rumah sendiri, nak guna semua hadiah yang dapat ni. nak jaga dan simpan elok-elok.






oh, siap dapat microwave dengan vacum lagi tau kotak paling besar. kira macam nanti kalau dah ada rumah sendiri, barang-barang macam ni semua dah tak payah beli, pakai je hadiah kahwin yang dapat ni, duit beli untuk barang lain yang takde lagi.






syukur sangat dan nak berterima kasih dekat semua sebab sudi datang dan memberi hadiah buat cik zira dan suami. sangat gembira dan tak sabar nak guna. tapi sekarang, masih simpan elok-elok.






terima kasih ye semua!!







~sekian~






k,adios!!!,,, by : ierarahman selasa 17 januari 2012 9.25 p.m.

1 comment:

♥Cik Nurfarah♥ said...

Best tgk blog zira byk dpt hadiah heheeh:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails