SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Wednesday, January 18, 2012

makan Ayamas harga berbaloi-baloi??





korang suka makan??






korang suka makan-makan??






korang suka makan ayam??






korang suka makan Ayamas??






cuba tengok bawah ni :


[29% OFF] Get 1 Whole Roaster + Half Roaster @ RM28.90 instead of RM40.80



murah kan? berbaloi-baloi bayar RM 28.90 sahaja untuk seekor ayam + setengah ekor ayam. aduhai, sangat untung. makanlah sepuasnya.







cik zira suka jugak ayam Ayamas ni sebab rasa perapannya memang enak, ayam dia pun rasa sedap. kira kalau beli makan ayam saja pun memang sangat sedap.






macam nak beli jek offer ni. rasa memang sangat untunglah! valid sampai 10 februari nanti. korang apa tunggu lagi, cepat-cepat beli, mari sama-sama makan Ayamas!!







~sekian~






k,adios!!!,,, by : ierarahman selasa 17 januari 2012 9.10 p.m.

6 comments:

Cik FaRiZaM said...

sedap nye ayam ni....lama tak makan...sekarang nama dia jd RASAMAS kan? dah mcm ramas plak..opsssssssssss :P

~azillakhalison~ said...

kene pegi ni

Errah said...

dah telan air liur tengok gambar

hazirah abdul rahman said...

Cik FaRiZaM :


memang sedap pun. eh, ayamas masih ada lagi untuk yang jual ayam jek macam ni, rasamas tu yang ada menu-menu lain,, =)

hazirah abdul rahman said...

~azillakhalison~ :


ye, wajib pergi!

hazirah abdul rahman said...

Errah :



air liur dah telan, mari telan ayamas pula,, ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails