SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Tuesday, January 17, 2012

rutin hujung minggu.





antara perkara wajib yang cik zira akan lakukan pada hujung minggu ialah mengeluarkan baju dan tudung kerja, susun ikut hari. lepas dah susun, baju dengan tudung dah sepadan, dari isnin sampai jumaat, barulah cik zira akan iron kesemua lima pasang baju kerja untuk minggu seterusnya.






senang kan bila dah siap iron semua, gantung siap-siap, nak pergi kerja terus pakai, takde fikir nak kena iron lagi dah sebab semua dah siap.






cik zira ni memang macam ni, kalau boleh semua kerja nak siapkan awal dan cepat. senang kan,,, =)






~sekian~






k,adios!!!,,, by : ierarahman isnin 16 januari 2012 8.40 p.m.

8 comments:

Cik Puan Bunga said...

Assalamualaikum ^____^

Cik Zira, kongsikanlah cara - cara cik zira eh puan zira pilih baju untuk dibawa ke sekolah. Anddddd berapa banyak baju kurung yang cik zira ada, berapa tahun sekali tukar rotation baju? Share! Share! ^___^

hazirah abdul rahman said...

waalaikumsalam,



kak bunga selalu bagi kita idea buat entry. suka-suka!!



akan diusahakan secepat mungkin.tq kak bunga!!

Qaseh Suhaida said...

bagusssnya...terbaikkk,

shera haifa said...

sangat senang.. tkut ada hari2nye terlena tidur dan terbangun lambat..

hazirah abdul rahman said...

Qaseh Suhaida :



hehe, ini namanya malas nak iron hari-hari,, =)

hazirah abdul rahman said...

shera haifa :


betul, tapi cik zira kerja petang, pun nak iron siap-siap. boleh buat kerja lain,, ;)

Edura Hanum said...

saya pun suka iron siap2 utk 5 ari bekerja.senang kan.

hazirah abdul rahman said...

betul tu, sangat senang bila kerja yang satu ni dah beres awal-awal,, =)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails