SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Tuesday, January 24, 2012

masak-masak.





semua orang boleh masak bukan?






tapi, tak semua pandai masak dan masakannya sedap.






cik zira sifatkan diri cik zira sebagai boleh masak tapi tak pandai masak. jenis masak main campak-campak je nak masak apa, asalkan ada rasa dan boleh dimakan.






dah boleh masak zaman sekolah rendah lagi. suka makan, jadi kenalah suka masak. tapi, bukanlah pandai masak. tidak ditahap itu. malah masa dekat UUM pun masak sendiri sebab jimat dan boleh makan banyak,,, hehe






hari sabtu sampai penang, cik zira masak untuk lauk tengah hari. masak pun yang simple sahaja. sayur kubis goreng + sambal udang + ayam sambal kicap.







sarapan hari ahad makan maggie tomyam goreng dan sarapan hari isnin masak mee goreng basah.






untung kalau boleh masak. tak kisahlah tak pandai dan tak sedap mana pun, janji dapat isi perut yang lapar. betul tak cakap cik zira ni?,,, ^____*








~sekian~






k,adios!!!,,, by : ierarahman isnin 23 januari 2012 1.20 p.m.

2 comments:

Sue Sumie said...

LApar tengok lauk cik zira nih! Aduhhhhhhhhhhhhhh

hazirah abdul rahman said...

lapar ea,, alah, sian dia, nanti cepat-cepat pergi cari makanan sedap tau,, ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails