SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Monday, January 9, 2012

mengemas tudung.





hari sabtu hari tu, cik zira membuat operasi mengemas tudung yang ada. di gantungan cik zira letakkan tudung yang berawning dan anak tudung neck. senang nak capai dan sarung. dah penuh dah tempat gantung tu. cik zira pun pernah tunjuk dalam blog ni kan.






cik zira rasa, koleksi cik zira lebih suka kumpul syria. memang dari dulu lebih suka pakai syria sebab senang. cantik pun cantik sebab banyak jenis syria ni untuk dipakai. ada jenis lycra, cotton dan chiffon.






selain syria, selendang pun banyak jugak. itu yang duk mengemas menyusun semula. kalau tak, main letak je mana sempat. bila dah susun ni, nampak kemas. lagipun nak asingkan sikit nak letak di penang.






jadi, dah kemas, cik zira susun sikit dalam laci dalam almari, ada yang dalam bakul dan ada yang dalam kotak. kotak pun buruk, malas nak sampul bagi cantik,,, ;)






yay, tudung dah berkemas!! takdelah nampak serabut je.







~sekian~






k,adios!!!,,, by : ierarahman isnin 9 januari 2012 8.06 a.m.

2 comments:

ratna said...

Bila dah kemas senang nak capai & pakai...byknya tudung awakkkk...

hazirah abdul rahman said...

haah, betul itu!
dah kemas tahu letak kat mana, senang nak sauk,,
itu baru sikit yang, tak tunjuk semua lagi tu,, ngee

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails