SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Monday, January 9, 2012

rindu padanya.





sesungguhnya, setiap kali cik zira tengok gambar-gambar suamiku, mesti terus rasa rindu sangat-sangat dekat dia. walaupun tengah marah ni, tengah geram sangat, tapi bila je tengok gambar terus rindu serta-merta.






dulu rindu masa tunang-tunang lain. tapi, sekarang bila rindu, Ya Allah, Tuhan je yang tahu macam mana perasaan yang cik zira tanggung tu.






walau luaran nampak rilek takde apa, tapi dalamannya, RINDU sangat-sangat dekat dia. suamiku yang jauh di Penang.






suamiku tersayang,
RINDU dekat buah hati lah,,, =(







~sekian~






k,adios!!!,,, by : ierarahman ahad 8 januari 2012 11.23 a.m.

4 comments:

::eLeya:: said...

alolo~siannya dia..sbr eh~=)

Zaliedana said...

Xpe zira sabar byk2 eks,kalo berjauhan nih kekadang lagi bertambah syg kan,kalo dekat2 maybe xterasa erti rindu tuh kan..Hehe xterkena kat btng idung sendri leh la kata kan,kalo la kak ct kena tinggal berjauhan gini,uissshhh xtaulah camner..Papun zira jaga diri leklok bila berjauhan ngan buah hati nih ya,xlama dah nak jumpa kan,leh peluk cium nnti,mna tau tgk2 dah nak da org ke3 lak,hehe..

hazirah abdul rahman said...

::eLeya:: :



kesian kan sayer,, huhu
takpelah dEar, dugaan kena terima dengan sabar,, =)

hazirah abdul rahman said...

Zaliedana :



terima kasih kak ct bagi semangat. yang tang peluk cium tu lagi bertambah semangat menghitung hari bila nak jumpa,, hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails