SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Tuesday, January 17, 2012

putih suci.




masa majlis persaraan guru besar di tanjung puteri golf resort sabtu lepas, cik zira pakai baju kebaya songket berwarna putih. tudung pun syria chiffon putih. inner necknya sahaja warna dark brown. takdelah semua putih je. kasut plak kasut sarung MERAH. malas nak pakai heels segala, susah nak bergerak.






dah lah semua tegur, baju kahwin hari tu ke? yelah, putih je selalu dikaitkan dengan baju kahwin kan.






cik zira jawab, "eh, tak. baju kahwin MERAH."






takpe, walaupun bukan baju kahwin tapi nampak macam baju kahwin, rasa macam nak kahwin lagi sekali dengan suamiku, nasib baik dia jauh,,, ;)







~sekian~






k,adios!!!,,, by : ierarahman isnin 16 januari 2012 8.35 p.m.

4 comments:

atty's said...

memang mcm pengantin..sgt gorjes.

Cik FaRiZaM said...

putih melambang kan kesucian....gorjes la ...

hazirah abdul rahman said...

atty's :


alalala, happynya dapat pujian macam tu, tq sangat2!!

hazirah abdul rahman said...

Cik FaRiZaM :


betul, putih itu suci,,
tq!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails