SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Wednesday, January 25, 2012

sekejap sungguh masa berlalu.




betul lah masa ni cepat sangat berjalan. diam tak diam cuti cik zira dan masa untuk bersama suamiku di penang pun dah nak habis. sedih betul lah.






esok malam dah nak balik JB. lepas tu kena tengok pulak cuti mana lagi boleh balik penang berjumpa suamiku.






inilah namanya pengorbanan bila terpaksa berjauhan sebagai suami isteri. kena terima. ada rezeki Allah bagi nanti boleh duduk sama-sama. Amin.






~sekian~






k,adios!!!,,, by : ierarahman rabu 25 januari 2012 9.24 p.m.

2 comments:

Cik FaRiZaM said...

masa berlalu terlalu pantas...seperti kilat....:)

hazirah abdul rahman said...

betul. sebab tu kena hargai walau sesaat.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails