SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Tuesday, January 31, 2012

semalam : isnin, 30012012





semalam cik zira memulakan persekolahan semula selepas 9 hari bercuti sempena hari raya cina yang lalu. walaupun macam tak berapa nak semangat sebab rasa macam semangat nak cuti lagi, tetapi tetap menunaikan tanggung jawab dengan sebaik mungkin.






memulakan hari pertama di minggu keempat persekolahan dengan warna tema coklat.






mengajar seperti biasa dan tambahan minggu ni minggu cik zira bertugas. jadi, macam sibuk sikitlah minggu ni sebab kena bertugas terutama waktu budak rehat. kena awasi budak. tadi, takde perhimpunan sebab hujan. jadi, waktu yang ada cik zira gunakan untuk habiskan makanan. macam biasa bawa bekal nasi dan tiga jenis lauk.






perjalanan balik lancar dan sempat cik zira singgah di tesco extra plentong untuk membeli air kotak dan air tin untuk dijual kepada cikgu-cikgu kat bilik guru untuk menambah pendapatan duit kelab guru, PENDITA. cik zira kan bendahari, kenalah jaga dan gunakan duit orang sebaik mungkin. amanah itu penting.






kesimpulannya, hari semalam adalah permulaan yang baik untuk minggu ini. semoga hari-hari esok juga baik-baik sahaja hendaknya. Amin.






~sekian~






k,adios!!!,,, by : ierarahman isnin 30 januari 2012 9.34 p.m.

2 comments:

Afasz said...

zira bawak bekal tiap2 hari ke? wahhh rajin nyer masak. sy pon suka bawak bekal ari2 jimat sikit. tp tula kadang2 dtg kemalasan nak masak. huhu~

HAZIRAH ABDUL RAHMAN said...

haah, memang bawa bekal hari-hari. tapi makcik yang masakkan. dia memang masakkan untuk cik zira setiap hari dan semuanya sedap,, =)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails