SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Sunday, February 26, 2012

header baru yang MERAH!





ada gambar sikit dari fesbuk jurukamera cik zira masa hari kahwin disember tahun lepas. tak sabar nak tunggu dapat semua gambar dan album nanti.






tapi tetap perlu bersabar dan berdoa semoga cantik semuanya.






salah satu gambar MERAH hasil hafizudin hamdan ialah yang ini, tapi cik zira yang edit sampai jadi macam gini,,, huhu






cik zira dah jadikan header dekat atas tu. sekejap aje kat atas.






cantik tak? MERAH kan kan,,, ^____*







~sekian~






k,adios!!!,,, by : ierarahman jumaat 24 februari 2012 12.03 p.m.

7 comments:

Dawia.Honeyputri said...

cantiknya header ni.... ;)

Cik Puan Bunga said...

Header baru ni cantik! Cuma font aje kurang dramatik dekat header tu.


Ceh pepandai pulak komen! Huhuhuhu!

annisa' said...

hmm..sorry sis. mcm xsdp mte pndg bile kaki pun sbhgian drp aurat kite.huhu.sorry sb sy kolot. --"

annisa' said...

hmm..sorry sis. mcm xsdp mte pndg bile kaki pun sbhgian drp aurat kite.huhu.sorry sb sy kolot. --"

hazirah abdul rahman said...

Dawia.Honeyputri :


terima kasih. kt pun suka sangat

hazirah abdul rahman said...

Cik Puan Bunga :



kt memang fail bab edit2 ni kak,, tu yang tak dramatik,,, ;)

hazirah abdul rahman said...

annisa' :



terima kasih annisa. bukan kolot, itu memang aurat. terima kasih,, =)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails