SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Friday, March 23, 2012

bersabar sahaja.





ini apa yang cik zira buat bila ada orang tak puas hati atau orang komen yang bukan-bukan :






baca sahaja macam biasa. SENYUM.






takde nak simpan-simpan dalam hati. cik zira takde cari pasal dengan orang. bila orang cari pasal dengan cik zira, buat apa dilayan kan. banyak kerja lain yang cik zira boleh buat. dan kadang-kadang komen-komen macam ni membantu jugak. jadi, terima kasih ye kepada komen-komen semua sama ada positif mahu pun negatif. yelah, kena ingat berblogging macam ni memang ada risikonya. risiko orang suka dan orang benci. jadi, terima dan bersabar sahajalah. kata nak terus berblogging kan. jadi, benda remeh macam ni, diamkan aje! bukan boleh pun nak puaskan hati semua orang kan?







~sekian~






k,adios!!!,,, by : ierarahman khamis 22 mac 2012 6.51 p.m.

2 comments:

Cik Puan Bunga said...

Tahniah! ^-^ Blog sopan santun macam ni pun ada haters ke? Manusia!

Jangan patah semangat ye dik! ^-^

hazirah abdul rahman said...

terima kasih kak bunga.


biasalah, bukan semua orang suka kan kan,, ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails