SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Friday, March 23, 2012

ayam goreng Giant.





dekat dalam giant pun ada jual makanan sama macam di supermarket lain. macam-macam makanan ada. dan salah satunya ialah ayam goreng.






macam dekat bawah ni set 2 ketul ayam goreng + coleslaw + kentang goreng + sos cili. harganya RM 3.99. murah kan?






ayam goreng yang rangup dan enak. kalau terasa nak makan ayam goreng murah tetapi sedap dan bukan ayam KFC, bolehlah cuba ayam goreng Giant pulak ye,,, =)






~sekian~






k,adios!!!,,, by : ierarahman khamis 22 mac 2012 6.45 p.m.

2 comments:

cik chinta said...

murah sgt. jimat det pon jimat. isk...sni tade kot.

hazirah abdul rahman said...

memang mudah dah sedap dan jimat sangat! oh, sana takde giant ea? sayanglah, macam-macam makanan ada,, ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails